11 Yıllık Sektörel Deneyim

Her geçen gün yeni tecrübeler ediniyor; tecrübelerimizi ilk günkü amatör ruhumuzla harmanlayarak hizmet olarak misafirlerimize sunuyoruz.

KONAKLAMA HİZMETLERİ

Bünyemizde faaliyet gösteren tesislerimiz, misafirlerine en iyi şekilde hizmet vermektedir.

TURİZM ACENTE HİZMETLERİ

TURSAB A-3715 nolu A sınıfı turizm acentemiz, yurtiçi ve yurtdışı faaliyet yetkisine sahiptir.

TURİZM TAŞIMACIĞI

Bakanlık ve Tursab'ın belirlediği turizm taşımacığı yetki belgeleri, güvenli bir seyahat için hayati önem taşır.

TUR OPERATÖRLÜĞÜ

Birlikte çalışmaktan onur duyduğumuz partner acentelerimize, Erciyes ve Kapadokya operasyonu sağlıyoruz.

UÇAK BİLETİ SATIŞI

Uluslararası hava taşımacılığı birliğine üye olan turizm acentemiz, Uçak bileti satışı için yetkilidir. IATA No: 88-2 0235 4

ONLINE SATIŞ HİZMETLERİ

İnternet sitemiz üzerinden, en iyi fiyat garantili otel, tur ve uçak bileti gibi hizmetleri güvenle satın alabilirsiniz.
KÜLTÜR KAYAĞI

Keşfedin!

bitatil güven

Misafirlerimiz bizim için önemlidir.

Güvenli ve Garantili Hizmet

Sahip oldığumuz yetki belgeleri, sektördeki konumumuz ve kurumsal yapımız, misafirlerimizi hukuki ve etik değerler noktasında korumaktadır.

En iyi Fiyat Garantisi

Sağladığımız tüm hizmetlerimizi, en iyi fiyat garantisi ile misafirlerimizin tercihine sunmaktayız.

Ne İstediğinizi Biliyoruz

Detaylı planlamalarla tatiliniz için ayırdığınız zamanınızı ve bütçenizi, en iyi şekilde değerlendirmeniz için çalışıyoruz.

Doğru Planlama

Tatil dönemlerinde kötü sürprizleri biz de sevmiyoruz. O yüzden tatilinizi uzmanlarımızla birlikte planlıyoruz.